Sabtu, 4 Januari 2020

Risiko Madu Tiruan @Madu Sintetik

MADU TIRUAN BERLELUASA DI PASARAN

BAHAYA MADU TIRUAN

Kita semua sedia maklum tentang manfaat dan khasiat penggunaan madu dalam kehidupan seharian berbanding gula dan fakta ini berjaya menyakinkan ramai orang untuk mengamalkan madu dengan lebih kerap.
Namun tahukah anda 80% dari madu berada di pasaran sekarang merupakan madu tiruan yang diperbuat dari bahan asas gula, kanji dan perasa berwarna? Ya, mungkin madu yang anda yakin asli di dapur anda sekarang merupakan madu tiruan atau sintetik walaupun dipasarkan di bawah jenama antarabangsa.

KERANA NILA SETITIK.... HABIS SUSU SEBELANGGA.







MAKANAN SUNNAH

Menyedari potensi dalam pemasaran makanan sunnah itu yang semakin meluas turut mendorong kepada pengeluaran Madu Asli keluaran Lizafarm Lizafood yang dihasilkan daripada lebah. Asli 100 peratus tanpa campuran dari Taman Madu Lebah Bukit Besar Kedah Malaysia.




JAUHI PIL KECANTIKAN YANG MERBAHAYA


Jika sebelum ini anda bergantung kepada pil kecantikan untuk kekal cantik tetapi kesannya masih belum memuaskan, apa kata cuba amalkan pengambilan madu asli ini setiap hari.

AMALKAN MADU ASLI SETIAP HARI

MADU LEBAH KEDAH
MADU KELULUT KEDAH
Pengambilan madu asli ini secara berterusan boleh membantu mengawal kandungan gula dalam darah.

Pengambilannya setiap hari boleh membantu menjadikan kulit kelihatan lebih sihat, muda dan halus secara semula jadi. Malahan, dalam perubatan tradisional madu asli berupaya menyembuhkan luka terbakar pada kulit.

Jika luka itu disapu dengan madu, ia dapat mengurangkan rasa sakit dan mencegah berlakunya pengelupasan serta melindungi daripada jangkitan kuman.



UBAT KUAT ALAMI (ORGANIK)


Khasiat madu asli sudah dibuktikan dalam beberapa kajian yang dilakukan di mana jika diamalkan setiap hari berupaya mencegah pelbagai penyakit dan memberi tenaga yang cukup

Secara umum penggunaan Madu Asli dari Taman Madu Lebah Bukit Besar Kedah boleh diamalkan untuk kesihatan dalaman dengan makan 1 sudu pada sebelah pagi dan malam untuk membantu mencegah dan menyembuh pelbagai masalah kesihatan.


PETUA KECANTIKAN

Selain digunakan sebagai rawatan alternatif kepada pelbagai jenis penyakit, khasiat madu asli turut memberi manfaat kepada kecantikan dan kesihatan kulit

Madu Lebah juga boleh menganjalkan dan mencantikkan kulit muka dengan cara meratakan sesudu Madu Asli di seluruh muka dan leher. Biarkan selama 15 minit, kemudian bilas untuk kesan yang berpanjangan.

SARANG LEBAH

SARANG LEBAH

Sarang lebah sendiri mempunyai banyak kelebihan di samping mengandungi propolis. Dengan mengunyah satu sudu sarang lebah sekali sehari selama 15 minit, akan dapat membantu mereka yang mempunyai masalah kesihatan seperti pernafasan termasuk asma dan lelah dan sebagainya.
Madu Lebah Kedah memberi satu nilai harga yang sangat sangat mampu milik jika dibandingkan dengan kualiti dan khasiat yang bakal anda nikmati.

CARI MADU ORIGANAL

Secara kesimpulannya,
Madu Lebah Kedah
mampu meningkatkan metabolisme badan, mencantikkan kulit dan awet muda, ibu yang selepas bersalin, merawat luka luaran & dalaman, mengurangkan kadar gula dalam darah, menguatkan minda & ingatan, menguatkan antibodi & memberi tenaga, perbaiki sistem pencernaan & penghadaman serta menstabilkan tekanan darah.

MADU LEBAH KEDAH
MADULEBAHKEDAH.COM

1 ulasan:

  1. Numpang promo ya Admin^^ (f)
    ingin mendapatkan uang banyak dengan cara cepat
    ayo segera bergabung dengan kami di ionpk.biz ^_$
    add Whatshapp : +85515373217 || ditunggu ya^^ x-)

    BalasPadam

Kenapa Selalu Disebut Dan Di Cari... Apa Kehebatannya Pokok Misai Kucing

Info kesihatan Dimana Kehebatannya... Pasti ramai yang sudah ketahui kebaikan herba misai kucing kerana di negara kita sangat popular den...

kursus kedah